Särkänniemen retkellä 30.6.2012 VIELÄ TILAA! Ilmoittaudu nyt!

Aisti järjestää lauantaina 30.6.2012 koko perheen kesäretken Tampereen Särkänniemeen. Matkaan lähdetään klo 8, jotta olemme asemissa heti puiston aukeamisen aikaan. Kotimatkalle lähdetään noin klo 16-17, jolloin saavumme Turkuun takaisin noin klo 19 tienoolla.

Retken hinta on 10e/hlö JÄSENILTÄ. Koska bussissa on tilaa voimme ottaa mukaan myös muita osallistujia (ei jäseniä) hintaan 15e/hlö. Perillä Särkänniemessä jokainen perhe voi hankkia haluamansa lippupaketin, joista löytyy lisää tietoa täältä. Lippupaketin voi ostaa myös etukäteen.

Erityislapsen/nuoren avustaja pääsee Särkänniemeen maksutta. Särkänniemi on luvannut tehdä tarvitsemamme avustajakortit etukäteen valmiiksi, joten pyydämme kertomaan ilmoittautumisen yhteydessä sekä avustettavan lapsen/nuoren että avustajan nimen.

Sitovat ilmoittautumiset 31.5. mennessä yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla osoitteeseen aistiyhdistys(a)gmail.com. Edestakaisen matkan ja pienen retkievään (mehu, sämpylä, pulla) sisältävä matkan hinta laskutetaan etukäteen. Lähtöpaikka ja muut tarkemmat tiedot ilmoitetaan osallistujille myöhemmin. Muistathan mainita kuinka monta henkilöä retkelle osallistuu!