11.10.2012 Autismin kirjon lasten ja nuorten vanhempien vertaistukiryhmän tapaaminen

Autismin kirjon lasten ja nuorten vanhempien vertaistukiryhmä kokoontuu torstaina 11.10.2012 klo 17.30 alkaen Turun seudun omaishoitajat ja läheiset ryn tiloissa osoitteessa Vanha Hämeentie 105, kulku tilaan takaoven kautta. Teemana Vanhempien tunteet ja autismin kirjon häiriö: kieltämistä, iloa, surua, sopeutumista, vihaa, hyväksyntää, turhautumista, rakkautta, väsymystä… Lisäksi vietetään aikaa rennosti jutustellen ja päivän polttavia asioita päivitellen kupposellisen ja särpimen kera.

Lastenhoitomahdollisuus on tällä hetkellä kahdelle lapselle. Lastenhoitoa tarvitsevan tulee ilmoittautua hyvissä ajoin etukäteen. Mikäli tarve lastenhoitoon peruuntuu (ei pääsekään paikalle, sairastuu) tulee siitä ilmoittaa viiveettä. Lastenhoidon ilmoitukset ja peruutukset osoitteeseen aistiyhdistys (a) gmail.com tai yhteydenottolomakkeemme kautta. Lastenhoidon ollessa toistaiseksi näin suppeaa pyrimme kierrättämään hoidettavia siten, että mahdollisimman moni vanhempi lastenhoitoa tarvitseva vanhempi pääsisi syksyn aikana tapaamiseen.

Tervetuloa uudet ja vanhat tutut!

Ryhmän vetäjä – Riikka Kennovaara