Motoriikkaryhmien kevätkausi alkaa lauantaina 12.1.2013, ilmoittautuminen alkanut

Autismin kirjon sekä SLI-lapsille ja -nuorille tarkoitetut motorista kehitystä ja kehon hahmottamista tukevat motoriikkaryhmät jatkuvat keväällä. Ryhmät kokoontuvat lauantaisin 12.1.2013 alkaen, klo 10 ja klo 11 Luolavuoren koulun Piiparin yksikön salissa. Ilmoittautuneille lähetetään tarkempi info kurssista ilmoittautumisen jälkeen. Ryhmiä on kaksi ja niitä vetää Karoliina Polvi. Molemmat ryhmät toteutuvat vain jos kummassakin ryhmässä on viisi (5) osallistujaa.  Ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen aistiyhdistys (at) gmail.com.

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa seuraavat tiedot:

1) huoltajan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, jäsennumero 2) lapsen nimi, syntymävuosi, diagnoosi 3) mahdollisesti huomioitavaa lapsen motoriikassa, jotta ilmoittautuminen rekisteröityy.

Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kevätkauden hinta on 80 € jäsenille ja 105 € muille.

Harrasteryhmään osallistuvalla lapsella tai nuorella tulee olla voimassa oleva vapaa-ajan/tapaturmavakuutus.

Ryhmiin on mahdollista liittyä kesken kauden, jolloin maksu veloitetaan vain jäljellä olevasta kaudesta.

Tervetuloa!