Uintiryhmien kevätkausi alkaa tiistaina 15.1.2013, ilmoittautuminen alkanut

Uintiryhmät aloittavat toimintansa Paattisten uimahallissa tiistaina 15.1.2013 ja jatkuvat aina 14.5.2013 saakka. Alustavasti ryhmiä on kolme; klo 17.00, 17.45 ja 18.30. Jos osallistujia ei tule riittävästi, toteutuvat ryhmät klo 17.45 ja 18.30. Ilmoittautumisen voi tehdä osoitteeseen aistiyhdistys (at) gmail.com.

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa seuraavat tiedot:

1) huoltajan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja jäsennumero 2) lapsen nimi, syntymävuosi, diagnoosi 3) uimataito, jotta ilmoittautuminen rekisteröidään.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, uimaopettaja määrittelee uimaryhmien kokoonpanot lapsen taitojen, ja mahdollisuuksien mukaan myös vanhempien toiveiden perusteella. Ryhmän minimikoko on 5 uimaria. Uintiopettajana toimii Katri Rannikko, jolla paljon kokemusta SLI- ja autististen lasten uimaopetuksesta. Kauden (sis 16 uintikertaa) hinta on Aistin jäsenille 190 € ja muille 250 €. Kausimaksu laskutetaan uintikauden alkupuolella. Lasku lähetetään sähköpostissa. Jos uintiharrastus ei tunnukaan oikealle ja omalle harrastukselle, pyydämme huoltajaa ottamaan yhteyttä ensimmäisen uintikerran jälkeen (tiistaina 15.1.). Toisen uintikerran jälkeisistä keskeytyksistä veloitamme koko kurssimaksun. Näin takaamme uintiryhmän jatkumisen aina toukokuun puoliväliin saakka.

Harrasteryhmään osallistuvalla lapsella tai nuorella tulee olla voimassa oleva vapaa-ajan/tapaturmavakuutus.

Ryhmiin on mahdollista liittyä kesken kauden, jolloin maksu veloitetaan vain jäljellä olevasta kaudesta.

Tervetuloa!