Eräretkiä kouluikäisille 16.2.2013 ja 17.2.2013 Hirvensalossa

Eräretkeilyä helmikuussa

Järjestämme kaksi eräretkipäivää Oriniemen partiomajalla Turun Hirvensalossa (Ukko suden tie 20). Lauantaina 16.2. klo 10-18 eräretkeilevät autismin kirjon omatoimiset kouluikäiset lapset ja nuoret. Sunnuntaina 17.2. klo 10-18 eräretkeilevät omatoimiset kouluikäiset ADHD-lapset ja nuoret. Retkipäivän hinta on 25 euroa jäseniltä, 35 euroa muilta ja se laskutetaan ennen retkeä. Maksu sisältää ohjelman ja ateriat. Ohjelmassa ulkoilua, makkaratikkujen valmistusta, makkaranpaistoa, saunaa, kelin salliessa napakelkkailua. Vanhemmat huolehtivat kuljetuksista, ja jatkuvaa avustusta tarvitsevien tulee hankkia avustaja itse. Avustajien osalta emme peri osallistumismaksua. Retkipäiviä johtaa Karoliina Polvi.

Ilmoittautumiset 8.2.2013 mennessä osoitteeseen aistiyhdistys (at) gmail.com. Ilmoittatumisen yhteydessä tulee ilmoittaa 1) huoltajan nimi, osoite, puhelinnumero, maili 2) Osallistuvan lapsen/nuoren nimi, syntymävuosi ja mahdolliset ruoka-aineallergiat. Tervetuloa!