10.3.2013 Perhepäivä ja vuosikokous

SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN VUOSIKOKOUS 10.3.2013

Vuosikokous järjestetään sunnuntaina 10.3.2013 klo 15.30 Omaishoitokeskuksessa (Vanha Hämeentie 105). Kokouksessa valitaan yhdistykselle uusi hallitus ja käsitellään sääntömääräiset asiat. Yhdistyksen jäsenillä on kokouksessa äänioikeus (vuoden 2013 jäsenmaksu tulee olla maksettu). Tervetuloa vaikuttamaan!

PERHEPÄIVÄ 10.3.2013

Aistin perhepäivä järjestetään sunnuntaina 10.3.2013 klo 10-15 Omaishoitokeskuksessa (Vanha Hämeentie 105). Päivän teemana on autismin kirjon ja ADHD -nuorten itsenäistyminen. Keskustelun alustajina toimivat ADHD-asiantuntijat Elina Kivelä ja Erja Sandberg sekä Luolavuoren koulun Piiparin yksikön opettaja Marjo Torikka. Lisäksi vanhemman näkökulmaa itsenäistymiseen tuovat Riitta Nykänen ja Mari Sakselin. Aikaa on varattu myös kysymyksille sekä vapaamuotoiselle keskustelulle ja tietenkin mahdollisuudelle tutustua toisiin perheisiin. Lapsille on päivän aikana omaa ohjattua ohjelmaa. Kiinnostuneet voivat jäädä perhepäivän jälkeen järjestettävään sääntömääräiseen vuosikokoukseen.

Päivän ohjelma:
– 10.00 Pj Maria Vasenkarin aloitussanat
– 10.15 Elina Kivelä ”Monenlaiset oppijat perusopetuksen loppusuoralta opiskelijoiksi”
– 11.30 Erja Sandberg ”Neuropsykiatrinen valmennus”
– n 12.00 lounas 12.45 Marjo Torikka ”Perusopetus – tavoitteet tulevaisuudessa”
– 14.15 Kahvit & keskustelua
– 15.00 Perhepäivä päättyy
Alustajien rinnalla keskustelevat Mari Sakselin ja Riitta Nykänen.

Ilmoittautuminen yhdistyksen sähköpostiosoitteeseen aistiyhdistys (at) gmail.com viimeistään 2.3.2013 mennessä. Ilmoittautuessa tulee ilmoittaa seuraavat tiedot:
– Osallistujien nimet ja ruoka-aineallergiat
– Mukaan tulevien lasten syntymävuosi, mahdollinen diagnoosi ja avustuksen tarve (tiedot tarvitaan lasten ohjelman järjestämiseksi oikeassa mittakaavassa)

Jos et tarvitse lastenhoitoapua, voit ilmoittautua aina 7.3.2013 saakka!

Tervetuloa!