Retki autonäyttelyyn Helsinkiin 29.3.2013

Finnish Hot Rod Association kutsui Aisti ry:n kutsuvieraakseen Helsingin Messukeskuksessa pääsiäisenä järjestettävään American Car Show -näyttelyyn.

Matkaan lähdetään Turun tuomiokirkolta pitkäperjantain aamuna klo 7:45. Bussin kyytiin pääsee tarvittaessa matkan varrelta (esim. Kaarina, Piikkiö, Paimio, Salo, Lohja).

Kutsuvierastilaisuus alkaa klo 10:00 ja päättyy klo 12:00, jolloin tapahtuma avataan kaikelle yleisölle. Kutsuvierastilaisuuden aikana on mahdolisuus tutustua näyttelyyn, keskustella näytteilleasettajien kanssa ja nauttia pienimuotoisesta kutsuvierastarjoilusta. Takaisin Turkuun lähdetään klo 15:00.

Bussimatkojen aikana ei pysähdytä kuin matkustajien mukaan ottamista ja paluumatkalla pois jättämistä varten, joten matkoja varten voi tarvittaessa ottaa mukaan omat eväät. Messukeskuksessa on useita ravintoloita, joissa perheet voivat nauttia omakustanteisen lounaan.

Matkan hinta on Aistin jäsenille 10 euroa/henkilö ja muille 20 euroa/henkilö. Hintaan sisältyy bussimatkan lisäksi sisäänpääsy American Car Show –näyttelyyn ja kutsuvierastilaisuuteen. Matka laskutetaan etukäteen.

Sitovat ilmoittautumiset Aistin sähköpostiin (aistiyhdistys@gmail.com) 27.3. mennessä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten toimi nopeasti!

Kuuloherkille kuulosuojaimet mukaan!

Matkan varrelta mukaan tuleville ilmoitetaan noutopaikka ja -aika heti, kun bussin kuljettaja on laatinut ajoaikataulun.

Tin Car Tuners ry järjestää American Car Show -tapahtuman yhteydessä lelukeräyksen. Tapahtuman päätyttyä lelut lahjoitetaan Pelastakaa Lapset ry:lle. Joten jos nurkissa pyörii ylimääräisiksi jääneitä leluja, tässä oivallinen tilaisuus laittaa hyvä kiertoon!