27.5.2013 Pihasoitto-hyväntekeväisyystapahtuma

Turun Soitannollinen Kerho järjestää 27.5.2013 eri puolilla Turkua
ja lähialueilla Pihasoitto-hyväntekeväisyystapahtuman jo 40. kerran.
Tempauksessa, johon osallistuu suuri joukko muusikoita, orkestereita
ja esiintyviä taiteilijoita, kerätään varoja lapsia ja nuoria auttaville
vammaisjärjestöille. Aisti on mukana tempauksessa, Aistin keräysalue on Varissuo ja Itäharjun Prisma. Jotta keräys onnistuisi parhaalla mahdollisella tavalla, etsimme nyt vapaaehtoisia kerääjiä. Kerääjiä tarvitaan koko päivälle, voit osallistua sinulle sopivaan aikaan. Kerääjät voivat ilmoittautua osoitteeseen aistiyhdistys (at) gmail.com sunnuntaihin 26.5. saakka. Ilmoitathan ilmoittautumisen yhteydessä ajan, jolloin pääset mukaan keräykseen sekä puhelinnumerosi.

Pihasoittoon voit osallistua myös lahjoittamalla sopivaksi katsomasi summan tilisiirrolla. Katso tarkemmat ohjeet täältä. Voit myös kampanjoida jakamalla keräysesitettämme esimerkiksi ystäville, työkavereille ja sukulaisille. Pienistä summista kasvaa suuri virta!

Pihasoitossa kerätyt varat tulevat lyhentämättömänä Aistin käyttöön, ja ne ohjataan harrastusryhmien ja leirien järjestämisestä aiheutuviin kuluihin. Pihasoitto-tempauksen varoin voimme vastaisuudessakin järjestää lapsillemme ja nuorillemme entistäkin monipuolisempaa toimintaa!

Tule sinäkin mukaan!