29.6.2013 Koko perheen kesäretki Linnanmäelle

Aisti ry järjestää yhteistyössä Salon ADHD-yhdistyksen kanssa kesäretken Linnanmäelle Helsinkiin lauantaina 29.6.2013. Matkaan lähdetään bussilla Turun tuomiokirkolta klo 9.00. Otamme retkeläisiä kyytiin Salon Piihovista klo 9.30 ja saavumme Linnanmäelle klo 11.00 mennessä, jolloin huvipuisto aukeaa. Kotimatkalle lähdemme klo 16.00.

Retken hinta on 10 euroa / hlö ja siihen sisältyy edestakaisen bussimatkan lisäksi pieni retkieväs menomatkalla. Muille kuin yhdistysten jäsenille retken hinta on 20 euroa. Retki laskutetaan etukäteen. Perillä Linnanmäellä voi hankkia joko hupirannekkeen (37€) tai yksittäisiä laitelippuja (7€). Yksilöllistä tukea tarvitsevan maksavan asiakkaan avustaja saa maksuttoman erikoisluvan, jolla avustaja pääsee maksavan huollettavansa mukana laitteisiin. Lisätietoja Linnanmäen sivuilta.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten toimi ripeästi. Sitovat ilmoittautumiset Aistin sähköpostiin aistiyhdistys@gmail.com 22.6. mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee mainita retkelle lähtijöiden nimet sekä puhelinnumero, josta perheen/retkeläisen tarvittaessa tavoittaa. Jos tulet kyytiin Salosta, myös se on hyvä mainita erikseen.

Tervetuloa mukaan huvittelemaan!

Lisätietoa Linnanmäestä löydät huvipuiston sivuilta www.linnanmaki.fi.