3.10.2013 HYVÄ ARKI -keskustelutilaisuus

Turun seudun autismi ja ADHD-yhdistys Aisti ry järjestää yhteistyössä Autismi- ja Aspergerliiton kanssa

HYVÄ ARKI -keskustelutilaisuuden torstaina 3.10. 2013 klo 17.30 alkaen Turun seudun omaishoitajat ja läheiset ry:n tiloissa, Vanha Hämeentie 105.

Keskutelutilaisuus on 2.10.2013 järjestettävän HYVÄ ARKI- koulutuksen oheistilaisuus. Koulutuksen lisätiedot ja ilmoittautumiset löytyvät täältä. Keskustelutilaisuudessa on mahdollisuus keskustella Autismi- ja Aspergerliiton edustajien kanssa paitsi edellisen päivän koulutuksen herättämistä ajatuksista myös yleisesti vahvaa tukea tarvitsevan henkilön asioista, asumisesta, työ- ja päivätoiminnasta, vanhemmuudesta, itsemääräämisoikeudesta, osallisuudesta jne. Kaikki ovat tervetulleita mukaan keskustelemaan, hakemaan ja jakamaan tietoa, taitoa ja kokemuksiaan. Keskustelutilaisuuteen osallistuminen ei edellytä koulutukseen osallistumista. Samalla meillä on mahdollisuus lähettää omat terveisemme Autismi- ja Aspergerliittoon projektipäällikkö Elina Vienosen, järjestösuunnittelija Hanna Laakson ja projektisuunnittelija Elina Havukaisen (Aktiivinen ikääntyminen autismin kirjolla –projektista) mukana.

Omaishoitokeskuksen tilat ovat rajalliset, joten toivomme mahdollisimman monen tilaisuuteen tulevan henkilön ilmoittautuvat etukäteen sähköpostitse aistiyhdistys @ gmail.com tai yhteydenottolomakkeemme kautta. Myös kysymyksiä liiton edustajille voi esittää etukäteen em. kanavien kautta.

Tervetuloa!