UUTTA! Sählyä 7-13-vuotiaille ADHD-lapsille ja nuorille, ILMOITTAUDU HETI!

Sählykerho 7-13-vuotiaille ADHD-oireisille lapsille ja nuorille kokoontuu lauantaisin klo 11-12 Luolavuoren koulun Piiparin yksikön liikuntasalissa (Piiparinpolku 3). Osallistuja tarvitsee mukaansa vaaleapohjaiset sisäpelitossut, sählymailan ja juomapullon. Ryhmä aloittaa heti kun riittävä määrä ilmoittautuneita on saatu (aikaisintaan 14.9.2013 mutta viimeistään 21.9.2013). Ryhmä toteutuu, jos ilmoittautuneita on vähintään viisi. Tieto aloituksesta lähetetään osallistujille mahdollisimman pian ilmoittautumisen jälkeen. Ryhmää vetää Karoliina Polvi apuohjaajineen. Ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen aistiyhdistys @ gmail.com.

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa seuraavat tiedot:

1) huoltajan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, jäsennumero 2) lapsen nimi, syntymävuosi, diagnoosi 3) huomioitavaa lapsen ohjauksessa, jotta ilmoittautuminen rekisteröityy.

Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Syyskauden hinta on 60 euroa yhdistyksen jäsenille ja 100 euroa ei-jäsenille.