26.4.2014 Seksuaalisuuden ja ihmissuhdetaitojen työpajapäivä Turussa

Lauantaina 26.4.2014 klo 10-16 järjestetään Sokos Hotel Hamburger Börssin kokoustiloissa ilmainen työpajatapahtuma, johon ovat tervetulleita kaiken ikäiset ja taitoiset osallistujat. Mukaan mahtuu 30 nopeinta ilmoittautujaa. Päivän työpajoissa pohditaan ja työstetään seksuaalisuuteen ja ihmissuhteisiin liittyviä aiheita. Tapahtuman järjestää Yksin ja kaksin -seksuaalikasvatushanke yhteistyössä Aisti ry:n ja Turun seudun Setan kanssa. Autismisäätion Yksin ja kaksin -hanke tuottaa mm. seksuaalikasvatus- ja seksuaaliohjausmateriaalia autismin kirjon henkilöille sekä heidän kanssaan toimiville ohjaajille, opettajille ja vanhemmille. Työpajaan voikin ilmoittaa paitsi itsensä niin myös oman nuorensa!

Päivän aikana on mahdollisuus osallistua seuraaviin työpajoihin:
Sukupuolen ja seksuaalisuuden moninaisuus
Kuuden portaan deittisuunnitelma ja muita vinkkejä kohtaamisiin
Ihmissuhdetilanteet sarjakuviksi
Aistit ja seksuaalisuus
Rentoutumistyöpaja

Tapahtumassa kuullaan myös järjestöjen edustajien puheenvuoroja. Puheenvuoroissa käsitellään muun muassa sitä, miten vanhemmat voisivat tukea lastaan oman sukupuoli- ja seksuaali-identiteetin muodostamisessa. Tapahtumaan mahdollisesti osallistuville lapsille ja nuorille järjestetään tarpeen ilmetessä erillinen turvataitojen työpaja.

Tapahtumassa on kahvitarjoilu aamupäivällä sekä iltapäivällä. Lounas on omakustanteinen.

Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset tapahtumaan alla olevan linkin kautta https://www.webropolsurveys.com/S/39F6F08CF672E86C.par 20.4.2014 mennessä.

Ilmoita ilmoittautumisen yhteydessä myös erityisruokavaliosi. Muistathan peruuttaa osallistumisesi, mikäli et pääsekään tapahtumaan.
Tapahtuman osoite: Sokos Hotel Hamburger Börssin kokoustilat. Kauppiaskatu 6, 20100 Turku. Tapahtuman aika: lauantai 26.4. klo 10.00-16.00
Tapahtumaan ilmoittautuneet saavat lähempänä tapahtumaa päivän tarkan ohjelman. Tapahtuman ilmoituksen voi tulostaa itselleen muistilapuksi täältä.

Lisätietoja: Yksin ja kaksin -seksuaalikasvatushankkeen työntekijä Jonna, puh. 044 754 9333, jonna.oksanen@autismisaatio.fi

Lämpimästi tervetuloa!