28.6.2014 kesäretki Särkänniemeen

Aisti ry järjestää kesäretken Särkänniemeen Tampereelle lauantaina 28.6.2014. Matkaan lähdetään bussilla Turun tuomiokirkolta klo 8.00. Saavumme Särkäniemeen klo 10.00 mennessä, jolloin huvipuisto aukeaa. Kotimatkalle lähdemme klo 17.00. Turkuun palataan noin klo 19.

Retken hinta on 10 euroa / hlö ja siihen sisältyy edestakaisen bussimatkan lisäksi pieni retkieväs menomatkalla. Muille kuin yhdistyksen jäsenille retken hinta on 20 euroa /hlö. Retki laskutetaan etukäteen. Perillä Särkänniemessä voi hankkia elämys – tai ipana-avaimen tai muita lipputuotteita. Yksilöllistä tukea tarvitsevan maksavan asiakkaan avustaja saa maksuttoman erikoisluvan, jolla avustaja pääsee maksavan huollettavansa mukana laitteisiin. Lisätietoja Särkänniemen sivuilta.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä, joten toimi ripeästi. Sitovat ilmoittautumiset tästä linkistä 19.6.2014 mennessä. Lisätiedot aistiyhdistys @ gmail.com

Tervetuloa mukaan huvittelemaan!

Lisätietoa Särkänniemestä löydät huvipuiston sivuilta www.sarkanniemi.fi