6.9.2014 ADHD ja parisuhde-vertaistukipäivä

Aisti ry järjestää ADHD ja parisuhde-vertaistukipäivän lauantaina 6.9.2014 klo 15 alkaen Omaishoitokeskuksessa, osoitteessa Vanha Hämeentie 105. Vieraaksemme saapuu paripsykoterapeutti Kaisa Humaljoki ADHD-liitosta. Hänen kanssaan tutkimme sitä, mitä kaikkia ongelmia ADHD voi parisuhteessa synnyttää ja miten kohdata ja ratkaista nämä ongelmat. Pohdimme myös, mitä kaikkea hyvää ADHD tuo parisuhteeseen.

Vertaistukipäivä on tarkoitettu parisuhteen kummallekin osapuolelle. Tuo siis mukaan kumppanisikin!

Tilaisuus on herättänyt niin suurta mielenkiintoa, että joudumme valitettavasti ilmoittamaan, että tilaisuus on täynnä, emmekä voi enää vastaanottaa uusia ilmoittautumisia!

Pariskunnille, joilla on lapsia, tarjoamme lastenhoidon. Lastenhoitomme on nyt täynnä, joten emme valitettavasti voi ottaa enää vastaan uusia ilmoittautumisia. Voimme tarjota lastenhoitoa uusille lapsille vain, mikäli tulee peruutuspaikkoja! Mikäli haluatte peruutuspaikkajonoon, ilmoittakaa tästä oman ilmoittautumisenne yhteydessä. Otamme teihin yhteyttä, mikäli peruutuspaikkoja tulee. Hoitajat ovat koulutettuja ammattilaisia ja he mm. leikkivät ja askartelevat lasten kanssa. Lapsille tarjotaan myös virvokkeita ja pientä naposteltavaa, joten muistathan ilmoittaa allergiat! Ilmoittautuminen lastenhoitoon tehdään samalla kaavakkeella kuin oma ilmoittautuminen (linkki löytyy ylhäältä). Jokaisesta hoitoon tulevasta lapsesta peritään 3 €:n askartelutarvikemaksu. Pyydämme tasarahaa. Huomaattehan myös, että lapsia ei saa tuoda vertaistukitapahtumaan ilman, että heille on varattu hoitopaikka.

Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleiksi!