9.10.2014 Arjessa alkuun -infotilaisuus

Autismi- ja Aspergerliiton Arjessa alkuun -projekti on aloittanut toimintansa Turun seudulla ja Aisti ry on projektissa mukana luomassa uudenlaista tapaa toimia vertaisena siinä elämän vaiheessa, kun autismin kirjon diagnoosi on vielä tuore. Jos olet itse kokenut tuon elämänvaiheen joko perheenjäsenenä tai autismin kirjon henkilönä voit antaa tukea niille, jotka nyt ovat vastaavassa tilanteessa. Jos edes pienen hetken mietit, että voisit olla mukana tukemassa heitä, joille diagnoosin saaminen on vielä tuore asia niin tule kuulemaan lisää Arjessa alkuun -projektista

torstaina 9.10.2014 klo 17-19 Turun seudun Omaishoitokeskukseen (Vanha Hämeentie 105).

tai ilmoittaudu suoraan vapaaehtoiseksi. Lisätietoja lokakuussa 2014 alkavasta koulutuksesta ja koulutuksen aikatauluista voit lukea vertaistoiminta-sivultamme. Tilaisuudessa on tavattavissa Arjessa alkuun -projektin Turun seudun yhdistystyöntekijä Riikka Kennovaara, joka esittelee projektia ja vastaa mielellään kysymyksiin. Voit tulla tilaisuuteen mihin aikaan tahansa, silloin kun sinulle parhaiten sopii, tietoa jaetaan non stop -periaatteella. Yhdistystyöntekijälle voi myös lähettää sähköpostia riikka.kennovaara (at) autismiliitto.fi tai soittaa 050 3800 663.

Projektista voi lukea lisää Autismi- ja Aspergerliiton Arjessa alkuun -sivuilta sekä Projektipäällikön blogista: Arjessaalkuun Blogi

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry toimii hankkeessa Turun pilotin toimijakumppanina. Lisätietoja Turun seudun Arjessa alkuun toiminnasta Turun Arjessa alkuun -sivuilta.