Vapaaehtoistyötä Aisti ry:ssä

Vapaaehtoistyötä tarjolla!

Niin kuin suurin osa yhdistyksistä, myös Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry toimii vapaaehtoisten työpanoksen turvin. Pieneksi yhdistykseksi toimintamme on valtavan aktiivista. Esimerkiksi viime vuonna järjestimme yhteensä yli 80 vertaistuki-iltaa sekä seminaareja, koulutuksia, leirejä ja retkiä. Lisäksi harrasteryhmämme pyörivät säännöllisesti niin keväällä kuin syksylläkin. Kiitos kaikille teille, jotka olette kantaneet kortenne yhteiseen kekoon!

Kuten arvata saattaa, työ ei yhdistyksessäkään tekemällä lopu. Jokainen tapahtuma on iso voimainponnistus hallitukselta. Harvat haluavat ottaa hallitusvastuuta elämäntilanteen ollessa muutenkin kuormittava, mutta muullakin tavoin voi auttaa. Jokainen pienikin kädenojennus on avuksi. Kädenojennusten helpottamiseksi olemme listanneet asioita, joissa jokainen yhdistyksen jäsen voi auttaa omien voimiensa mukaan.

Erilaisissa tapahtumissa, kuten koulutuksissa, perhetapahtumissa, jne.:
– keittiössä auttelu > kahvinkeitto, ruoanlaitto, tarjoilun esillepano
– pöytien järjestely, siivous
– askarteluapu
– avustaminen lasten ja nuorten hoidossa

Leireillä, retkillä, harrasteissa:
– vastuuaikuisena toimiminen
– avustaminen ja ohjaaminen
– ruokahuollossa auttaminen

Nämä ehdotukset ovat suuntaa-antavia. Otamme mielellämme ideoita ja ehdotuksia vastaan. Voit ilmoittautua vapaaehtoiseksi oheisen linkin kautta.

Antamasi tiedot tallentuvat arkistoomme ja otamme sinuun yhteyttä, jos ja kun toivomaasi vapaaehtoistyötä tulee tarjolle.

Yhteistyöterveisin,

Aisti ry:n hallitus