25.4.2015 Päiväretki Salon elektroniikkamuseoon

Aisti järjestää päiväretken lauantaina 25.4.2015 Salon elektroniikkamuseoon. Retki on tarkoitettu omatoimisille yli 10-vuotiaille autismin kirjon ja Asperger-lapsille ja nuorille. Mukaan mahtuu 10 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä ja retki toteutetaan, kun ilmoittautuneita on vähintään 5. Retken ohjaajina toimivat Karoliina Polvi ja Päivi Laurila. Mikäli lapsi tai nuori tarvitsee jatkuvaa henkilökohtaista apua ja ohjausta, tulee avustajan osallistua retkelle omakustannushintaan.

Retken ohjelmassa on junamatka Saloon, käymme Salon elektroniikkamuseossa ja sen jälkeen ruokailu Hesburgerissa. Kokoontuminen klo 10.30. Turun rautatieasemalla ja paluu samaan paikkaan klo 16.00. Salon elektroniikkamuseoon voit tutustua tästä: http://www.salomus.fi/museokohteet/elektroniikkamuseo/

Retken hinta on 30€ Aistin jäsenille ja 60€ ei-jäsenille. Hinta sisältää edestakaiset matkat Saloon, pääsymaksun museoon, ruokailun sekä pienet eväät junamatkalla.

Sitovat ilmoittautumiset 12.4. mennessä, retki laskutetaan etukäteen. Ilmoittautua voi tästä linkistä.

Retkelle osallistuvalla lapsella tai nuorella tulee olla voimassa oleva vapaa-ajan/tapaturmavakuutus.

Jäikö jokin askarruttamaan? Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse aisti.harrasteet (at) gmail.com