Sosiaalisten taitojen kurssit ADHD- ja Asperger-nuorille

Aisti ry järjestää yhdessä Salon seudun ADHD-yhdistyksen kanssa kaksi kurssia, joiden teemana on sosiaaliset taidot ja niiden harjoittelu. Kurssit on suunnattu kouluikäisille ADHD- ja Asperger-lapsille ja -nuorille, ja ne sisältävät kaksi lauantaitapaamista sekä yhden leiriosuuden. Hinta on 80 euroa Aisti ry:n ja Salon seudun ADHD-yhdistyksen jäsenille, muille hinta on 120 euroa.

1.-4. -luokkalaisille tarkoitetun kurssin ensimmäinen lauantaitapaaminen pidetään 23.5. klo 10-13 Turussa Omaishoitokeskuksessa. Leiriosuus on 1.-3.6. Salon Ankkurikellarissa ja toinen lauantaitapaaminen pidetään 13.6. klo 10-13 Turussa Omaishoitokeskuksessa. Ilmoittautumislinkki 1.-4. -luokkalaisten kurssille löytyy tästä.

4.-luokkalaisille ja sitä vanhemmille lapsille ja nuorille suunnattu kurssi alkaa 23.5. klo 14-17 Turussa Omaishoitokeskuksessa. Leiriosuus pidetään 3.-5.6. Salon Ankkurikellarissa ja toinen lauantaitapaaminen on 13.6. klo 14-17 Turussa Omaishoitokeskuksessa. Ilmoittautumislinkki 4-luokkalaisille ja sitä vanhemmille löytyy tästä.

Ilmoittautuminen kursseille päättyy 10.5.!

Tarkempia tietoja kurssista saat tästä.