Isät ja pojat puussa-projekti käynnistyy Turussa ja Salossa

ISÄT JA POJAT PUUSSA -seikkailutoimintaa neuropsykiatrisesti oireileville nuorille
Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lasten ja Nuorten Kuntoutussäätiön uusi projekti vuosille 2015–2016.

Seikkailutoiminta on suunnattu Turun tai Salon seudulla asuvalle 12–16-vuotiaalle neuropsykiatrisesti oireilevalle pojalle ja hänen isälleen tai muulle läheiselle miespuoliselle aikuiselle. Pojalla ja isällä on mahdollisuus osallistua kolmeen seikkailulliseen toimintaviikonloppuun Paimion seudulla ja kahteen ohjattuun harrastekokeiluun omalla kotipaikkakunnallaan.

Toiminnan tavoitteena on edistää pojan mahdollisuuksia mielekkään harrastustoiminnan löytämiseen kotipaikkakunnalla, sekä huomioida isän keskeinen rooli pojan nuoruusiän itsenäistymiskehityksessä. Pojalle ja isälle tarjotaan mahdollisuuksia yhteisiin elämyksiin ja kokemuksiin seikkailutoiminnassa sekä uusia kontakteja muihin nuoriin ja isiin.

Ajankohtaista tietoa ja hakemuslomake löytyvät MLL:n Lasten ja Nuorten Kuntoutussäätiön nettisivuilta. http://www.lastenkuntoutus.net/kehittamistoiminta2/isat-ja-pojat-puussa-projekti-on/
Isät ja pojat puussa -projekti (RAY) on myös facebookissa. https://www.facebook.com/pages/Is%C3%A4t-ja-pojat-puussa-projekti-RAY/817176198362487

Vuoden 2015 toimintaviikonloput:
vko 20   15.-16.5 Melontaviikonloppu
vko 23   5.-6.6 Kiipeilyviikonloppu
vko 24   12.-13.6 Retkeilyviikonloppu, yöpyminen luonnossa
vko 33   14.-15.8 Kiipeilyviikonloppu
vko 37   11.-12.9 Melontaviikonloppu, yöpyminen luonnossa
vko 41   9.-10.10 Seikkailuviikonloppu
vko 45   6.-7.11 Seikkailuviikonloppu
vko 49   4.-5.12 Seikkailuviikonloppu

Lisätietoa antaa:
Projektivastaava Satu Kananen p. 040 653 1735, satu.kananen@mll.fi

Isät ja pojat puussa -seikkailutoimintaa neuropsykiatrisesti oireileville nuorille -projekti kuuluu Raha-automaattiyhdistyksen Emma&Elias -avustusohjelmaan ja se toteutetaan yhteistyössä Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n, Salon seudun ADHD-yhdistys ry:n sekä KOTA ry:n kanssa.

RAY_emmajaelias_tunnus_RGB_taustaton_kumppanit mll_hor_rgb_lap_nuo_kunt_saatio.indd kuva esitteeseen_RAJATTU