Tiedotus: Sähköpostiosoitteemme muuttuu!

Olemme pitkään jatkuneiden sähköpostiongelmien johdosta vaihtaneet sähköpostiosoitteemme toimivampaan versioon aistiyhdistys @ aistiyhdistys.fi (ilman välilyöntejä)

Laittakaa uusi osoite talteen. Mikäli olette joskus hakeneet jäsenyyttä tai ylipäätänsä laittaneet meille postia yhteydenottolomakkeella (ei koske leiri- tai harrasteryhmäilmoittautumisia) ettekä ole koskaan saaneet vastausta niin luutavasti vastauksemme on juuttunut roskapostisuodattimeenne. Tälläisessä tapauksessa kannattaa ottaa meihin yhteyttä uudestaan, sähköpostitse tai uudelleen lomakkeen kautta!

Sama asia koskee jäsenmaksulaskujamme! Mikäli olette jäsen, ettekä ole tänä vuonna vielä saaneet jäsenmaksulaskua niin sekin on luutavasti juuttunut suodattimiin. Tässäkin tapauksessa kannattaa ottaa yhteyttä meihin tai vaihtoehtoisesti voi vain maksaa jäsenmaksun käyttämällä jäsennumeroa viitteenä.

Pahoittelemme sähköpostien katoamisesta mahdollisesti aiheutunutta haittaa ja toivomme hartaasti vaikeuksien olevan takanapäin.