14.-16.7.2015 Päiväretkiä kouluikäisille autismin kirjon ja Asperger-lapsille

Aisti järjestää kouluikäisille autismin kirjon ja AS-lapsille ja -nuorille kolme päiväretkeä heinäkuussa 14.-16.7.2015. Päiväretket muodostavat kokonaisuuden, mutta osallistua voi myös vain yhteen retkipäivään. Mukaan mahtuu 10 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä ja retket toteutetaan, kun ilmoittautuneita on vähintään 5. Mikäli lapsi tai nuori tarvitsee jatkuvaa henkilökohtaista apua ja ohjausta, tulee lapsella olla oma avustaja mukana.

Ensimmäisenä päivänä ti 14.7. geokätköillään Turussa, keskiviikko 15.7. ja torstai 16.7. vietetään kalastaen, veneillen, uiden ja metsäretkeillen Turussa Hirvensalossa, Oriniemen retkeilymajalla. Jokainen päivä alkaa klo 9 ja päättyy klo 15. Yhden retkipäivän hinta on 30 € Aistin jäsenille, 60 € ei-jäsenille, kolme päivää yhteensä 90 € Aistin jäsenille, 180 € ei-jäsenille.

Retkelle osallistuvalla lapsella tai nuorella tulee olla voimassaoleva vapaa-ajan/tapaturmavakuutus.

Sitovat ilmoittautumiset 30.6. mennessä allaolevan linkin kautta:       https://docs.google.com/forms/d/1Jv_cLpvQatztocRk3ED5p64Vf1xoOK8Yn7LhXlK-E8o/viewform?usp=send_form

Jäikö jokin askarruttamaan? Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse aisti.harrasteet (at) gmail.com