17.-19.7.2015 Asperger-aikuisten kesäleiri

Tänäkin vuonna on Asperger-aikuisilla mahdollisuus osallistua assileirille Turun Hirvensalossa. Luvassa on yhdessäoloa, luentoja ja luontoa, unohtamatta leiripaikan mahdollisuuksia grillaukseen ja saunomiseen.

Leiri alkaa 17.7. klo 12 ja päättyy 19.7. klo 18. Leirillä ei ole henkilökuntaa, vaan teemme ruokamme itse ja huolehdimme jäljistämme. Leirin hintaan kuuluvat ruuat ja majoitus, mukaan tarvitset omat petivaatteet, pyyhkeen ja uinti- ja peseytymistarvikkeet.

Leiripaikan osoite on Ukko Sudentie 20, 20900 Turku. Karttalinkki löytyy tästä.

Leirin osallistumismaksu on 20 euroa leirin järjestävien yhdistysten jäseniltä (kts. alla järjestävät yhdistykset) ja 40 euroa ei-jäseniltä. Ilmoittaudu leirille lähettämällä nimesi, ikäsi, puhelinnumerosi, tiedon mahdollisesta yhdistyksen jäsenyydestä sekä mahdolliset erityisruokavaliotoiveet sähköpostilla osoitteeseen assileiri2015 @ gmail.com. Kun olet saanut kuittauksen leirille pääsemisestä voit maksaa leirimaksun alla olevien tietojen mukaisesti.

Laskun aihe: Autismin kirjon aikuisten leiri, osallistumismaksu
Summa yhteensä: 20/40e
Maksun saaja: Aisti ry
Tilinumero: FI94 5711 1320 1066 33
Viite: osallistujan Nimi ja teksti ”Autismin kirjon aikuisten leiri”

Leirin järjestämisen mahdollistavat Turun Seudun ADHD- ja Autismiyhdistys, Suomen Autismiyhdistys ja Suomen Aspergeryhdistys.

Leiri-isäntänä toimii Ilkka Nygrén.

Mikäli sinulla on kysyttävää osallistumisesta ja leirijärjestelyistä, saat lisätietoa numerosta 044-2653069.