Löydä ystävä ja harrastus-vertaiskerho 15-20 -vuotiaille autismin kirjon nuorille

Autismin kirjon nuorten toimintatorstait alkavat!

Löydä ystävä ja harrastus-vertaiskerho on suunnattu 15-20 -vuotiaille autismin kirjon nuorille. Ryhmä kokoontuu syksyn 2015 ja kevään 2016 aikana joka toinen viikko yhteensä 13 kertaa. Kerhossa tutustutaan seudun eri toimijatahojen järjestämään toimintaan, (esim. keilailuun, tutustuminen yhdessä valittuun museoon jne.), harrastetaan omassa ryhmässä esim. ruuanlaittoa, lautapelejä, elokuvien katselua jne. ja kannustetaan vuorovaikutukseen osallistujien omilla vahvuusalueilla. Ryhmää ohjaavat Karoliina Polvi ja Päivi Laurila sekä mukana on myös kaksi nuorta vertaisohjaajaa. Osallistumismaksu on 40e/kausi Aistin jäsenille ja 80e ei-jäsenille. Lisäksi osa ryhmän toiminnoista on omakustanteisia.

Ryhmä aloittaa toimintansa torstaina 24.9.2015 ja kokoontuu sen jälkeen joka toinen viikko. Ryhmään valitaan 8-10 osallistujaa, joilta edellytetään sitoutumista kerhon toimintaan. Ilmoittautuminen ryhmään tapahtuu alla olevan linkin kautta, viimeinen ilmoittautumispäivä on 6.9.2015. Ryhmään valituille lähetetään kirje syksyn toiminnasta viikolla 38.

Ilmoittautuminen: https://docs.google.com/forms/d/15aou3-A4P5WktPRfOXEhnVJWbhVd3yH3VoK7CJyVjsc/viewform

Kyselyt ja muut tiedustelut ryhmästä voi lähettää osoitteeseen aisti.harrasteet (at) gmail.com