24.10.2015 HAASTE-toimintamallikoulutus

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry ja Turun seudun omaishoitajat ja läheiset ry järjestävät yhteistyössä Autismisäätiön kanssa HAASTE-toimintamalli -koulutuksen lauantaina 24.10.2015 Turussa Omaishoitokeskuksessa (Vanha Hämeentie 105).

HAASTE-toimintamalli –koulutuksessa perehdytään haastavaan käyttäytymiseen ja sen syihin sekä HAASTE-prosessiin. HAASTE-prosessin tarkoituksena on auttaa haastavasti käyttäytyvän henkilön lähi-ihmisiä vaikuttamaan haastavaan käyttäytymiseen. Prosessin aikana tarkastellaan haastavaa käyttäytymistä ja sen taustalla vaikuttavia tekijöitä niin yksilön kuin ympäristönkin näkökulmasta.

Kenelle: Haastavasti käyttäytyvän henkilön läheisille, työssään haastavaa käyttäytymistä kohtaaville

Hinta: 25 € / hlö yhdistysten jäseniltä ja 50 € / hlö ei-jäseniltä hinta sisältää materiaalit, keittolounaan ja kahvit (laskutetaan etukäteen)

Aika: Lauantaina 24.10.2015 klo 9.00-17.00

Paikka: Turun Omaishoitokeskus, Vanha Hämeentie 105