Aisti ry muuttaa uusiin toimitiloihin elokuussa 2016

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry on vuokrannut toimitilat Yhteisötalo Lounatuulet ry:stä, Läntinen pitkäkatu 33, 2. krs. Tilat ovat esteettömät. Yhdistyksen toiminnot ja Turussa kokoontuvat ryhmät siirtyvät elokuun 2016 alusta lähtien uusiin tiloihin.

Avoimien ovien päivää vietetään torstaina 1.9.2016 klo 12-20. Päivän tarkempi ohjelma julkaistaan lähempänä ajankohtaa kotisivuilamme.

Kaikkien ryhmien ja tapahtumien uudet tiedot päivittyvät kesän aikana kotisivuillemme. Toivomme jäseniltämme, vapaaehtoisiltamme ja yhteistyökumppaneiltamme kärsivällisyyttä asiassa. Aisti ry toimii edelleen vain vapaaehtoisten työpanoksen turvin ja muutto uusiin tiloihin on meille suuri askel ja taloudellinen haaste.

Toimintaamme voi tukea vapaaehtoistyönä. yksityislahjoituksilla tai yksinkertaisesti liittymällä jäseneksi, jos ei ole vielä liittynyt! ”Yksin voimme niin vähän, yhdessä voimme niin paljon.” (Helen Keller)

Hyvää kesää toivottaen
Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry:n