Päiväretket autismin kirjon lapsille ja nuorille heinäkuussa 2016

Aisti järjestää yli 10-vuotiaille autismin kirjon lapsille ja nuorille päiväretken Vepsään 12.7.2016. Retki alkaa aamulla klo 9 Vartiovuorenmäellä, jossa aamupalapiknik yhdessä. Siitä siirrymme klo 10.30 jokirantaan josta klo 11 lähtö Vepsään vesibussilla. Perillä olemme klo 12 ja Vepsässä on tarkoitus sään salliessa uida, ulkoilla ja ruokailla Vepsän ravintolassa. Lähtö takaisin Turkuun on klo 15 ja perillä rannassa olemme noin klo 16.

Retken hinta on 30 € Aistin jäsenille ja 60 € ei-jäsenille. Hintaan sisältyy aamupala, matkat Vepsään ja takaisin sekä ruokailun ravintolassa.

Mukaan mahtuu 10 osallistujaa. Mikäli lapsi tai nuori tarvitsee retkellä henkilökohtaista apua ja ohjausta, hänellä tulee olla mukana oma avustaja. Retkelle osallistuvalla lapsella tai nuorella tulee olla voimassa oleva vapaa-ajan–/tapaturmavakuutus.

Retki toteutuu, mikäli ilmoittautuneita on vähintään viisi. Retkellä on säävaraus.

Ilmoittautumiset viimeistään ti 5.7.2016 mennessä alla olevasta linkistä: https://docs.google.com/forms/d/1lSUuJv-1N4g3CP-apGhhGq_6qxapp8ApIDoSiRQgAk8/viewform

Toinen päiväretki suuntautuu Väskin seikkailusaarelle 20.7.2016 ja on suunnattu yli 10-vuotiaille autismin kirjon lapsille ja nuorille. Retki alkaa klo 10.30 jolloin kokoonnumme Naantalissa ”Muumiparkissa”, osoite Tuulensuunkatu 14, Naantali. Paluu samaan paikkaan n. klo 16. Päivän aikana seikkaillaan Väskin seikkailuradalla, jossa mm. kiipeillään, liu’utaan vaijerilla, ammutaan jousella, huuhdotaan kultaa ja tietysti nautimme eväitä puuhastelun lomassa.

Retken hinta on 40 € Aistin jäsenille ja 80 € ei-jäsenille. Hintaan sisältyy pääsylippu Väskiin sekä ruokaisat eväät päivän aikana.

Ilmoittautumiset viimeistään ti 5.7.2016 mennessä alla olevasta linkistä: https://docs.google.com/forms/d/1MdCubd5YESMHUByJOV_49m19LInWCPT0rxwaBcIfJUY/viewform

Molempien retkien ohjaajina toimivat Karoliina Polvi ja Päivi Laurila sekä riittävä määrä muita ohjaajia. Jos jäi vielä kysyttävää, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse aisti.harrasteet (at) gmail.com

Mainoksen löydät täältä.