21.8.2016 Aistin koukuttava onkipäivä

Kalastus on Suomen suosituimpia harrastuksia ja parhaimmillaan rentouttavaa ajanvietettä. Nyt myös kaikilla Aistin jäsenillä ikään tai diagnoosiin katsomatta on mahdollisuus tarttua onkeen, sillä Aisti ry järjestää yhdessä Suomen Vapaa-ajankalastajien Keskusjärjestön kanssa koko jäsenistölle sopivan onkipäivän sunnuntaina 21.8.2016 kello 10.00 alkaen Aurajoen rannalla, Halistenkosken alapuolella. Tavataan alavirtaan katsottuna joen vasemmalla rannalla. Paikan päällä kalastusohjaaja Janne Antila sekä kalakummit ohjaavat kaikkia halukkaita onkimisen saloihin. Voit lainata ongen syötteineen tullessasi tai tuoda mukaan omasi. Rantaan pystytetään ”onkiklinikka”, johon voi tuoda oman onkensa korjattavaksi ja viritettäväksi paremmin kalastavaksi. Mukaan voi ottaa myös omat retkieväät tai käydä kahvilla kosken kupeessa sijaitsevassa Aurajoen opastuskeskus Myllärintalossa (Valkkimyllynkuja 2). Myllärintalo on avoinna 10.00–18.00.

Tapahtuma on jäsenille maksuton. Muille hinta on 5 €/talous. Varaa mukaan tasaraha. Säävaraus.

Ilmoittautumiset Aistin sähköpostiin aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi 18.8. mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä on hyvä mainita osallistujien määrä sekä puhelinnumero. Lisätiedot numerosta 044-0513 793.

Kuvitetun esitteen löydät täältä: onkipäivä.