22.10.2016 HAASTE-toimintamalli -koulutus

Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys Aisti ry ja Turun seudun Kehitysvammaisten Tuki ry järjestävät yhteistyössä Autismisäätiön kanssa HAASTE-toimintamalli -koulutuksen lauantaina 22.10.2016 Turussa .

HAASTE-toimintamalli –koulutuksessa perehdytään haastavaan käyttäytymiseen ja sen syihin sekä HAASTE-prosessiin. HAASTE-prosessin tarkoituksena on auttaa haastavasti käyttäytyvän henkilön lähi-ihmisiä vaikuttamaan haastavaan käyttäytymiseen. Prosessin aikana tarkastellaan haastavaa käyttäytymistä ja sen taustalla vaikuttavia tekijöitä niin yksilön kuin ympäristönkin näkökulmasta.

Kenelle: Haastavasti käyttäytyvän henkilön läheisille, työssään haastavaa käyttäytymistä kohtaaville

Hinta: 30 € / hlö yhdistysten jäseniltä ja 75 € / hlö ei-jäseniltä hinta sisältää materiaalit ja kahvit (laskutetaan etukäteen)

Aika: Lauantaina 22.10.2016 klo 9.15-17.15

Paikka: Yhteisötalo Lounatuulet, Läntinen Pitkäkatu 33, 20100 Turku, Pihlaja-Sali

Ilmoittautuminen tilaisuuteen on päättynyt. Kaikille ilmoittautuneille on lähetetty viesti ja ohjelma. Peruutuspaikkoja voi vielä tiedustella aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi

Koulutuspäivän ohjelma:
9.15  Kahvi ja ilmoittautuminen
9.45 Haastava käyttäytyminen – mitä se on?
11.15 Kahvitauko
11.30 Tie muutokseen – HAASTE-prosessi