Löydä ystävä ja harrastus-vertaiskerho 15-30-vuotiaille

Löydä ystävä ja harrastus-vertaiskerho on suunnattu noin 15-30 -vuotiaille henkilökohtaista tukea tarvitseville autismin kirjon nuorille. Ryhmä kokoontuu syksyn 2016 ja kevään 2017 aikana joka kolmas viikko, pääsääntöisesti tiistai-iltaisin. Kerhossa tutustutaan seudun eri toimijatahojen järjestämään toimintaan, (esim. keilailuun, tutustuminen yhdessä valittuun museoon jne.), harrastetaan omassa ryhmässä esim. ruuanlaittoa, lautapelejä, elokuvien katselua jne. ja kannustetaan vuorovaikutukseen osallistujien omilla vahvuusalueilla. Ryhmää ohjaa Katri Rannikko avustajineen. Osallistumismaksu on 50 e Aistin jäsenille ja 100 e ei-jäsenille, lisäksi osa ryhmän toiminnoista on omakustanteisia. Ryhmään voi mielellään osallistua myös oman tutun avustajan kanssa.

Ryhmä aloittaa toimintansa tiistaina 8.11.2016 ja kokoontuu sen jälkeen joka kolmas viikko. Ryhmään valitaan 6-8 osallistujaa, joilta edellytetään sitoutumista kerhon toimintaan. Ilmoittautuminen ryhmään tapahtuu alla olevan linkin kautta ja ilmoittautua voi toistaiseksi.