14.2.2017 Mitä peruskoulun jälkeen-teemailta

Oletko miettinyt, mihin erityistä tukea tarvitseva lapsesi menee opiskelemaan peruskoulun jälkeen? Oletko itse tukea tarvitseva henkilö, joka ei tiedä, mihin lähteä opiskelemaan? Silloin tämä tapahtuma on juuri sinulle!

Aisti ry järjestää Mitä peruskoulun jälkeen-teemaillan Lounatuulet Yhteisötalossa, tiistaina 14.2.2017 klo 17.30 alkaen. Illan aikana esitellään erilaiset koulutusvaihtoehdot erityistä tukea tarvitseville nuorille peruskoulun jälkeen, painottaen ammatillista erityisopetusta. Erilaisten koulutusvaihtoehtojen lisäksi keskustellaan itse hakuprosessista, koulutuskokeiluista, taloudellisista tuista ja vastataan kuulijoiden mieltä polttaviin kysymyksiin. Tilaisuudessa ovat puhumassa ammatillinen erityisopettaja Satu Pikkarainen sekä kehittämisen ja asiantuntijapalveluiden aluevastaava Pia Lehto-Kulmala Bovallius-ammattiopistosta.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton, mutta kahvitarjoilun vuoksi pyydämme ennakkoilmoittautumista tämän linkin kautta: https://goo.gl/forms/MYsvqzQcHSfsVLoI2