2.4.2017 SuperParkiin tarjoushinnoin

Kansainvälistä autismitietoisuuden päivää vietetään 2.4.2017. Mikä onkaan parempi tapa aloittaa päivä kuin sisähuvipuisto SuperPark?

SuperPark tarjoaa yhteistyössä Autismi- ja Aspergerliitto ry:n kanssa oman vuoron autismikirjon henkilöille ja heidän perheilleen klo 9-11. Sisään pääsee tarjoushintaan 15€/hlö. Avustajat pääsevät ilmaiseksi, ja myös alle 4-vuotiaat lapset pääsevät maksutta sisään. Puistossa ei ole tänä aikana muita vierailijoita.

Koska ranneke on voimassa koko päivän, puistosta ei tarvitse poistua klo 11 jälkeen, vaan sinne saa jäädä halutessaan vaikka koko päiväksi!

Ilmoittaudu mukaan 1.4. mennessä tämän lomakkeen kautta: https://www.lyyti.fi/reg/superpark_turku

Lisätietoa ja SuperParkin sijainnin löydät täältä: https://www.autismiliitto.fi/toimintaa_ja_tukea/koulutus-_ja_tapahtumakalenteri/autismitietoisuuden_viikko_2017/autismikirjon_henkiloiden_oma_vuoro_2.4._turun_superparkissa.2898.news

Muistathan myös Aistin autismitietoisuuden päivän Lounatuulet Yhteisötalossa. Päivän ohjelman löydät täältä: Aisti WAAD 2017