Kesäleirit ADHD-oireisille ja Asperger-lapsille sekä nuorille heinäkuussa 2017

Aisti ry järjestää ADHD-oireisille ja Asperger-lapsille kaksi kesäleiriä Turun Hirvensalossa Oriniemen partiomajalla heinäkuussa 2017. 1.-4.-luokkalaisten leiri järjestetään 17.-19.7.2017, maanantai-keskiviikko ja 4.-luokkalaisten ja sitä vanhempien lasten ja nuorten leiri järjestetään 19.-21.7.2017 keskiviikko-perjantai.

Leirillä lapset ja nuoret tutustuvat toisiinsa ja saavat vertaiskokemusta. Toiminnallisissa pienryhmissä pyritään vahvistamaan vuorovaikutustaitoja ja selviydytään erilaisista sosiaalisista tilanteista. Yöpyminen on kokemus kohti itsenäisempää toimintaa. Leirin ohjelmassa on mukavaa yhdessäoloa, ulkoilua, pelailua, luonnossa liikkumista sekä uimista ja saunomista.

Oriniemen partiomajaan pääset tutustumaan partiomajan omilla sivuilla: http://partiomaja.kotisivukone.com

Leirin hinta on 90 € Aistin jäsenille ja 150 € -ei jäsenille. Leirin lasku lähetetään sähköpostitse ennen leiriä.

Leiristä vastaavat Karoliina Polvi ja Päivi Laurila ja lisäksi mukana on riittävä määrä ohjaajia.

Mikäli lapsi tarvitsee henkilökohtaista apua ja ohjausta, tulee oman avustajan osallistua kurssille mukaan. Kurssille osallistuvalla lapsella tulee olla voimassaoleva vapaa-ajan/tapaturmavakuutus.

Ilmoittautumiset allaolevista linkeistä: 1.-4.-luokkalaiset: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScwOhFc6OeYr_yukyll13UV6NTMH0KJcMhtKuTgIjfGYWBzMQ/viewform

4.-luokkalaiset ja sitä vanhemmat: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftHg8r4POq9aeObW2ETQt51Ve-E3cxOrYE2QzluPEmTOIIJg/viewform

ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYY 18.6.2017!

Tässä leiriesite: Kesäleirit