21.7.-23.7.2017 Päihteetön leiri aikuisille neurokirjolaisille

Suomen Aspergeryhdistys (ASY), Länsi-Uudenmaan Neuris sekä Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys (Aisti) järjestävät yhteistyössä neurokirjolaisille suunnatun kesäleirin Sammatin Elämännokassa 21.7.-23.7.2017. Leiri alkaa perjantaina klo 16 ja päättyy sunnuntaina klo 16.

Kyseessä on aikuisille (18 vuotta täyttäneille) neurokirjolaisille suunnattu vertaistoiminnallinen leiri. Leirille osallistuakseen tulee olla jäsen vähintään yhdessä seuraavista yhdistyksistä: Suomen Aspergeryhdistys (ASY), Länsi-Uudenmaan Neuris sekä Turun seudun autismi- ja ADHD-yhdistys (Aisti).

Leiriläiset sitoutuvat päihteettömyyteen leirille osallistumisensa ajaksi. Päihteiden käyttö leirin aikana, myös leirialueen ulkopuolella, johtaa leiriltä poistamiseen. Pyrimme päihteettömyydellä luomaan mahdollisimman esteettömän kokemuksen mahdollisimman laajalle osanottajakunnalle.

Leirin alustavassa ohjelmassa on tarjolla rentoa yhdessäoloa vertaisten seurassa, kevyitä kirjolaisteemaisia luentoja ja työpajoja sekä ohjattua taidetoimintaa, leirialueen tarjoamien harrastusmahdollisuuksien lisäksi.

Leirillä on täysihoito ruokailun suhteen, joka sisältää seuraavat ateriat: aamiainen, lounas, päiväkahvi, päivällinen ja iltapala.

Leirille tulisi tuoda mukana oma pyyhe ja vuodevaatteet. Mukana voi lisäksi tuoda omia eväitä taikka harraste- ja urheiluvälineitä. Leirialueelta löytyy mm. pingispöytä, sulkapallo- ja lentopallokentät, soutuveneitä ja ulkoilumaastoa.
Lisätietoa leirialueen varustelusta: Elämännokan leirikeskus

Leiri järjestetään Elämännokan leirikeskuksessa läntisellä Uudellamaalla, Sammatin kylässä. Leirikeskuksen osoite on Elämännokantie 42, 09220 Sammatti.
Sammatin keskustaan pääsee bussilla, josta on noin 6 kilometrin matka itse leirikeskukseen. Mahdollisuus jaettuihin taksikuljetuksiin on 21.7. klo 16.30 Sammatin linja-autoasemalle saapuvilla. Ilmoitathan halukkuudestasi osallistua yhteiskuljetuksiin ilmoittautumisen yhteydessä.

Leirille otetaan 40 osallistujaa. Jokaisella yhdistyksellä on oma paikkakiintiönsä.
Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan 13.7.2017 asti.

Leirille ilmoittautuminen hyväksytään vasta, kun leirin omavastuuosuus on maksettu:
Ilmoittautumisen jälkeen leirille hyväksytyille lähetetään sähköposti, joka sisältää tilinumeron omavastuuosuuden maksamista varten. Omavastuuosuus tulee maksaa tilille viimeistään 3.7.2017. Mikäli omavastuuosuutta ei makseta kyseiseen päivämäärään mennessä, leiripaikka vapautetaan seuraavalle ilmoittautuneelle.

3.7.-13.7.2017 välisenä aikana saapuvat ilmoittautumiset katsotaan sitoviksi. Maksamatta jääneet omavastuuosuudet laskutetaan tässä tapauksessa jälkikäteen. Omavastuuosuuksia ei myöskään palauteta 3.7.2017 jälkeen, mikäli leirille osallistuminen peruuntuu.

Linkki ilmoittautumislomakkeeseen: http://paihteetonleiri2017.nettilomake.fi/form/4609

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s