9.8.2017 100 autismia -valokuvakampanjan valokuvaukset Lounatuulissa

Autismi- ja Aspergerliitto etsii 100 autismia -kampanjan puitteissa autismikirjon henkilöitä valokuvattavaksi omilla nimillään ja kasvoillaan.

Kaikki autismikirjon henkilöt ovat erilaisia ja he kokevat autismikirjon eri tavoin. Tästä huolimatta monella ulkopuolisella on edelleen rajoittuneita mielikuvia siitä, miten autismikirjon henkilöt käyttäytyvät ja jopa siitä, miltä heidän pitäisi näyttää. Media usein vahvistaa näitä stereotypioita.

100 autismia -kampanjassa haluamme valokuvien avulla murtaa mielikuvia siitä, että autismikirjon voisi nähdä päältäpäin.

Turussa järjestetään valokuvaustilaisuus keskiviikkona 9.8.2017 klo 15-19 (Lounatuulet yhteisötalo, Läntinen Pitkäkatu 33, 2 krs, Jalava-tila). Toivomme mahdollisimman monen osallistuvan.

Tutustu 100 autismia-kampanjaan www.autismiliitto.fi/100autismia

Ilmoittaudu valokuvattavaksi tai tule suoraan paikan päälle. Lisätietoja tilaisuudesta ja kampanjasta voi niin ikään kysellä Heliniltä.

Helin Vesala, helin.vesala@autismiliitto.fi, p. 050 591 5899

Suostumalla valokuvattavaksi sitoudut siihen, että Autismi- ja Aspergerliitto saa käyttää kuvia mm. omissa painotuotteissaan, Autismi-lehdessä, verkkosivuilla, sosiaalisen median kanavissaan ja uutiskirjeissään. Liitto voi myös käyttää valokuvia valokuvanäyttelyn järjestämiseen ja muissa julkisissa tiloissa. Valokuvista ei makseta korvausta.

Tutustu kuvauslupaan https://www.autismiliitto.fi/files/2450/100_autismia_kuvauslupa_2017.pdf

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s