28.10.2017 Bussikuljetus Tunne autismi-tapahtumaan Heurekassa

Autismi- ja Aspergerliitto juhlii 20-vuotista taivaltaan 28.10.2017 järjestämällä kaikille avoimen Tunne autismi-tapahtuman Heurekassa, Vantaalla. Ohjelmassa on puheenvuoroja kokemusosaajilta, taikureita, lauluesityksiä ja paljon muuta. Voit katsoa koko ohjelman täältä: https://www.autismiliitto.fi/toimintaa_ja_tukea/koulutus-_ja_tapahtumakalenteri/tunne_autismi_-tapahtuma

Aisti ry tarjoaa Turun seudulla asuville mahdollisuuden osallistua tapahtumaan järjestämällä bussikyydityksen Turusta suoraan Heurekaan. Bussi lähtee 28.10.2017 klo 8.00 Turun tuomiokirkolta. Heurekaan saavumme n. klo 10.00. Takaisin Turkuun lähdemme Heurekalta klo 16.00, ja saavumme Turun tuomiokirkolle n. klo 18.00.

Bussikyyti maksaa Aisti ry:n jäsenille 10 euroa per henkilö, ja ei-jäsenille 20 euroa per henkilö.

Autismi- ja Aspergerliiton Tunne autismi-tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin, mutta huomaattehan, että mikäli haluatte käydä Heurekan muissa näyttelyissä, ne ovat maksullisia. Niihin kuitenkin pääsee puoleen hintaan! Saattajat pääsevät Heurekan maksullisiin näyttelyihin ilmaiseksi.

Bussikyyditys järjestetään, mikäli saamme 40 osallistujaa. Mikäli osallistujia ei tule tarpeeksi, ja joudumme peruuttamaan retken, ilmoitamme asiasta sähköpostitse. Ilmoittaudu mukaan 23.10.2017 mennessä tällä lomakkeella: https://goo.gl/forms/0YnXuYED9uOuLqx33.

Lämpimästi tervetuloa mukaan kaikki asiasta kiinnostuneet!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s