3.12.2017 Sylvia, Tuija ja Laulava Patja

Aistin syksyyn kuuluu tällä kertaa montaa eri rientoa. Syyskuussa nautittiin elokuvasta ja joulukuussa ohjelmistossamme on näytelmä ja konserttikin vielä.

3.12.2017 Sylvia, Tuija ja Laulava Patja
Lounatuulet yhteisötalon Pihjala-salissa
(Läntinen pitkäkatu 33, 2. krs)

SYLVIA, TUIJA JA LAULAVA PATJA on murrerunoilija HELI LAAKSOSEN kirjoittama kamarinäytelmä – myös kirjana julkaistu -, jonka ensiesitys oli Vihdin Nummelassa lokakuussa 2016, jolloin näyttelijä MARJATTA RINNE vietti 50-vuotistaiteilijajuhlaansa.

Seitsemänkymppiset ystävykset Sylvia ja Tuija ovat paenneet syntymäpäiväjuhlia vanhalle nuorisoseurantalolle. He makoilevat koivukulissien keskellä patjalla ja ihmettelevät miten elämä meni ja minne se vielä viekään. Takana on iloja ja suruja sekä humoristisia käänteitä. Perusvire on kuitenkin positiivinen ja rehellisyydessään koskettava.

Jo runsas 1000 henkeä on tutustunut Marjatta Rinteen ja EIJA NURMION esittämiin ystävyksiin. Runsaan tunnin kestävän näytelmän jälkeen on käyty mielenkiintoisia keskusteluja yleisön kanssa teemoina esimerkiksi ikääntyminen, ystävyys ja suhtautuminen elämän tuomiin haasteisiin.

Tilaisuuteen myydään lippuja ovelta, mutta liput (numeroimaton) voi myös varata ja ostaa etukäteen.

LIPPUJEN VARAUS/OSTO
Täytä ennakkovarauslomake https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScpORE9-gMRP7p3V3tLXGJKK_JduGsAPvwWzN6HAsb8e-ft1g/viewform

Vahvista varaus maksamalla liput seuraavin tiedoin

Saajan tilinumero: FI94 5711 1320 1066 33

Maksun saaja: Aisti ry

Viesti: lipun/lippujen ostajan ETUNIMI SUKUNIMI

Summa: Lippuostoksesi summa (esim 2 lippua jäsenhintaan = 20€)

Toivomme, että liput lunastetaan viimeistään viikkoa ennen esitystä eli 26.11.2017 mennessä. Mikäli lippuja jää, niin niitä myydään vielä ovella.

Maksun kirjauduttua saat vahvistuksen sähköpostiisi.

Sylvia ja Tuija 20171203-1