MUISTUTUS: 3.12.2017 Sylvia, Tuija ja Laulava Patja

3.12.2017 Sylvia, Tuija ja Laulava Patja klo 14
Lounatuulet yhteisötalon Pihjala-salissa
(Läntinen pitkäkatu 33, 2. krs)

SYLVIA, TUIJA JA LAULAVA PATJA on murrerunoilija HELI LAAKSOSEN kirjoittama kamarinäytelmä – myös kirjana julkaistu -, jonka ensiesitys oli Vihdin Nummelassa lokakuussa 2016, jolloin näyttelijä MARJATTA RINNE vietti 50-vuotistaiteilijajuhlaansa.

Seitsemänkymppiset ystävykset Sylvia ja Tuija ovat paenneet syntymäpäiväjuhlia vanhalle nuorisoseurantalolle. He makoilevat koivukulissien keskellä patjalla ja ihmettelevät miten elämä meni ja minne se vielä viekään. Takana on iloja ja suruja sekä humoristisia käänteitä. Perusvire on kuitenkin positiivinen ja rehellisyydessään koskettava.

Jo runsas 1000 henkeä on tutustunut Marjatta Rinteen ja EIJA NURMION esittämiin ystävyksiin. Runsaan tunnin kestävän näytelmän jälkeen on käyty mielenkiintoisia keskusteluja yleisön kanssa teemoina esimerkiksi ikääntyminen, ystävyys ja suhtautuminen elämän tuomiin haasteisiin.Tilaisuuteen myydään lippuja ovelta, mutta liput (numeroimaton) voi myös varata ja ostaa etukäteen.

LIPPUJEN VARAUS/OSTO
Täytä ennakkovarauslomake https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScpORE9-gMRP7p3V3tLXGJKK_JduGsAPvwWzN6HAsb8e-ft1g/viewform

Vahvista varaus maksamalla liput seuraavin tiedoin
Saajan tilinumero: FI94 5711 1320 1066 33
Maksun saaja: Aisti ry
Viesti: lipun/lippujen ostajan ETUNIMI SUKUNIMI
Summa: Lippuostoksesi summa (esim 2 lippua jäsenhintaan = 20€)

MUISTA VAHVISTAA VARAUKSESI MAKSAMALLA LIPUT MAHDOLLISIMMAN RIPEÄSTI TILILLEMME.

Mikäli maksat 26.11. jälkeen, lähetä kuitti maksusta meille osoitteeseen aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi tai tulosta kuitti mukaan kassaa varten. Ennakkovaratun lipun voi lunastaa/maksaa myös paikanpäällä viimeistään 15min ennen esityksen alkua. Maksun kirjauduttua saat vahvistuksen sähköpostiisi.

Sylvia ja Tuija 20171203-1