Uintiryhmien kevään 2018 aikataulut

Molskis ja tervehdys,

on tullut aika palata altaaseen eli Aistin kevätkauden uinnit If-hallissa jatkuvat 18.1.2018 autismikirjon lapsille ja nuorille. Uintikertoja on yhteensä kevään aikana 14 niin, että viimeinen uinti on 3.5. Ilmoittautuessasi saat tarkemmat tiedot uimakerroista. Kausimaksu Aistin jäsenille on 100 euroa, muille 150 euroa.

– Alkeisryhmä kokoontuu yläaulassa klo 18.00, uintiaika 18.15-19.00
– Jatkoryhmä kokoontuu yläaulassa klo 18.45, uintiaika klo 19.00-19.45
– Tekniikkaryhmä kokoontuu yläaulassa klo 19.30, uintiaika 19.45-20.30

Uinnin alkeis- sekä jatkoryhmiin on vapautunut muutama paikka, joten jos teillä on vielä kotona ilman uintiryhmää, toimi nopeasti. Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevan linkin kautta. Tekniikkaryhmä on tällä hetkellä täynnä, mahdollisia vapautuvia paikkoja voi tiedustella sähköpostitse.

Alkeisryhmän ilmoittautumislomake: https://goo.gl/forms/W2xpdusI7sa9yzLq2

Jatkoryhmän ilmoittautumislomake: https://goo.gl/forms/4G1GyhmQU7NM9lxC2

Aistin uintiryhmien ohjaajat ovat tällä kaudella Katri Rannikko, Kaisa Liesmäki ja Elina Loponen. Ohjaajien lisäksi erityisuintiavustajana toimii Raija Kajarila. Uintiryhmiin kuljetaan ja osallistutaan omalla vastuulla. Jokaisella uimarilla tulee olla tarkoituksenmukainen ja voimassa oleva tapaturma- tai vapaa-ajanvakuutus. Jos lapsi tai nuori tarvitsee uintiryhmään oman avustajan, perhe huolehtii avustajan hankkimisesta. Uimaopettaja arvioi tarvittaessa lapsen avustajatarpeen, altaan syvyys on 140cm. Henkilökohtaisen avustajan osallistuminen uintiryhmään on maksutonta. Huomatkaa, että uimarinne voi tarvita apua myös pukuhuoneessa ja siirtymisissä, jossa on yhtä aikaa useampia uimareita.

Altaassa tavataan!