Mielenterveyden ensiapu 1-koulutus neurokirjon lasten vanhemmille

Autismisäätiö järjestää Turussa 17. ja 24.3.2018 mielenterveyden ensiapu 1-kurssin. Kouluttajina toimivat Esteetön lapsuus-hankkeen erityisasiantuntija Jonna Oksanen sekä psykologi Eeva Tawast. Koulutus on ilmainen neurokirjon lasten vanhemmille, ja koulutuksesta saa todistuksen. Todistuksen saatuaan voi jatkaa kouluttautumista mielenterveyden ensiapu 2-kurssilla. Kurssitodistuksen saaminen edellyttää läsnäoloa kummassakin koulutuspäivässä. Koulutus on Suomen Mielenterveysseuran standardoitu koulutus ja se on osa Mielenterveyden ensiavun kärkihanketta.

Koulutuspäivän aikana tarjotaan aamupala, sekä koulutukseen kuuluu Mielenterveys elämäntaitona-kirja, minkä osallistujat saavat ilmaiseksi. Koulutukseen mahtuu vain 18 osallistujaa!

Koulutus pidetään Radisson Blu Marina Palacessa, osoitteessa Linnankatu 32. Koulutuspäivät alkavat klo 10.00 ja loppuvat klo 17.00. Mukaan mahtuu vain rajoitettu määrä osallistujia, joten ilmoittaudu pian! Ilmoittautuminen tapahtuu tämän lomakkeen kautta: https://goo.gl/forms/4DAi998IJyPzUj802.

Koulutuspäivien tarkempi ohjelma löytyy täältä: Mielenterveyden ensiapu 1

HUOM! KOULUTUS ON TÄYNNÄ VARASIJOJA MYÖDEN. ILMOITTAUTUMINEN ON NYT SULJETTU. KIITOS!