18.4.2018 Tuttu tunne? Tunteiden tunnistamisen haasteet neurokirjon henkilöillä

Tule kuuntelemaan, kun neuropsykiatrinen valmentaja ja autismiohjaaja Marianne Kulmala ja autismikirjon henkilö Yasu Madmoune keskustelevat aiheesta tunteiden tunnistamisen haasteet neurokirjon henkilöillä. Keskustelu perustuu Kulmalan kirjoittamaan ja Madmounen kuvittamaan Tuttu tunne-oppaaseen. Voit tutustua oppaaseen tämän linkin kautta: https://www.merikratos.fi/blogi/tuttu-tunne

Luento ja keskustelu pidetään 18.4.2018 Lounatuulet Yhteisötalon (Läntinen Pitkäkatu 33) Pihlajasalissa (2. krs.) klo 17.30-19.00. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille asiasta kiinnostuneille. Kahvitarjoilua varten pyydämme ennakkoilmoittautumisia, jotta osaamme varata tarpeeksi tarjottavaa. Huomaattehan, että kahvitarjoilu alkaa jo klo 17.00, ennen luentoa ja keskustelua!

Keskustelun yhteydessä on mahdollisuus ostaa Marianne Kulmalan kirjoittamia teoksia hintaan 25€/kpl. Myynnissä olevat teokset ovat uusi Tuttu tunne-teos, Saku – Spesiaali lapsi ja Rufus – Spesiaali lapsi. Kirjatilaus tulee tehdä ennakkoon ja kirjat saa paikan päällä. Kirjatilaus maksetaan käteisellä, mielellään tasarahalla kirjojen luovuttamisen yhteydessä.

Ilmoittautumislinkki: https://goo.gl/forms/PFJdIWhmuCzwguuy2

Kirjatilauslinkki: https://goo.gl/forms/VdTuB7Nt4ybovJum2