4.4.2018 WAAD 2018 – Autismitietoisuuspäivän tapahtuma

YK:n kansainvälistä autismitietoisuuden päivää (World Autism Awareness Day)
juhlistetaan Turussa 4.4.2018 klo 15-20 Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu
33, 2. krs) pidettävällä tapahtumalla ”Autismikirjon kuntoutusta Turussa jo 20 vuotta”! Voit tulla paikalle koko tapahtuman ajaksi tai vain pieneksi hetkeksi kuulemaan puheenvuoroja ja niistä viriävää keskustelua. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu ja toivomme mahdollisimman monen ilmoittautuvan etukäteen, jotta osaamme varata sopivan määrän tarjottavaa. Tapahtumaan voi tulla myös ilmoittautumatta.

Tapahtuman puheenvuorojen lisäksi osallistujille on tarjolla mahdollisuus askarrella itselleen esimerkiksi koru tai avaimenperä ohjaaja Maria Vartialan opastuksella. Korutarvikkeista peritään materiaalimaksu.

PÄIVÄN OHJELMA:

15:00-20:00 Autismikirjon kuntoutusta Turussa jo 20 vuotta! -puheenvuoroja Pihlajassa 2.krs. Tutustu tarkempaan ohjelmaan Autismikirjon kuntoutusta Turussa jo 20 vuotta!

16:00-20:00 Korupaja ja Korukahvila Aistin toimistolla (huone 202, 2krs.) ja neuvotteluhuone Koivussa (2. krs).

17:30-19:30 Omituisten otusten vertaistukiryhmä neurologisesti epätyypillisille aikuisille, takkahuone Tammi ja kerhohuone Saarni, kellarikerros, sisäänkäynti hissillä.

Hiljaisena huoneena toimii neuvotteluhuone Vaahtera (2. krs).

Ilmoittautuminen: https://goo.gl/forms/qvU7YJTX6juwyG4E2

Lisätietoja: aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi

YK:N KANSAINVÄLINEN MAAILMAN AUTISMITIETOISUUSPÄIVÄ
2.4. vietetään YK:n julistamaa kansainvälistä autismitietoisuuden päivää (WAAD – World Autism Awereness Day). Autismi- ja Aspergerliitto levittää viime vuoden tapaan autismitietoa WAAD-päivänä starttaavalla kampanjaviikolla 2.4.-8.4., jolloin järjestetään tapahtumia ja koulutuksia ympäri Suomea.