28.7.2018 Kesäretki Särkänniemeen

Tervetuloa mukaan Aisti ry:n kesäretkelle Särkänniemeen! Retkelle lähdetään lauantaina 28.7.2018.

Järjestämme yhteiskuljetuksen Särkänniemeen ja takaisin. Bussi lähtee tuomiokirkon läheltä, hovioikeustalon takaa, klo 9.00. Perillä Särkänniemessä olemme klo 11.00. Paluumatka Särkänniemestä alkaa klo 18.30 ja takaisin Turussa olemme n. klo 20.30. Bussikyyti maksaa 10 €/hlö jäseniltä ja 20 €/hlö ei-jäseniltä. Muistathan, että kuten joka vuosi, myös tänä vuonna voit tulla mukaan bussiin, vaikket tulisikaan Särkänniemeen! Voit viettää päivän Tampereella vieraillen muissa Tampereen turistikohteissa, tai voit vaikkapa käydä moikkaamassa sukulaisia ja kavereita.

Jokainen maksaa itse pääsylippunsa Särkänniemeen. Särkänniemellä on olemassa erilaisia tarjouksia ja myös Plussa-etuja. Katso tarkemmat tiedot Särkänniemen rannekkeista, hinnoista sekä muista eduista Särkänniemen sivuilta: https://sarkanniemi.fi/muut/etukampanjat/

Ilmoittaudu mukaan retkelle oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta 20.7.2018 mennessä: https://goo.gl/forms/QCp9sMTFcUXoxXMI3