Kirjallisuusterapiaryhmä neurokirjon nuorille

Ensi keväänä avautuu 15-25-vuotiaille neurokirjon nuorille mahdollisuus päästä mukaan kirjallisuusterapiaryhmään! Ryhmän vetäjä on kirjallisuusterapiaohjaajaopiskelija Satu Mäkinen, ja ryhmän vetäminen on osa opintoja. Koska ryhmän vetäminen kuuluu opintoihin, on ryhmä osallistujille maksuton.

Ryhmä tapaa kuusi kertaa, aina sunnuntaisin Lounatuulet Yhteisötalon takkahuoneessa, Tammessa. Tapaamispäivät ovat 3.3., 10.3., 17.3., 24.3., 31.3. ja 7.4. Kaikki tapaamiset pidetään klo 12.00-15.00. Kirjoittamisen lomassa pidetään pieniä taukoja.

Kirjallisuusterapia on todella voimallinen luovan terapian muoto, ja voi herättää voimakkaitakin tunteita. Ryhmässä tehtävät harjoitukset koostuvat erilaisista kirjoittamisharjoituksista sekä valmiiden tekstien lukemisesta. Käytämme apuna myös valokuvaa. Prosessiin kuuluu myös se, että ryhmäläiset jakavat omia kirjoituksiaan ääneen lukien.

Ryhmän toiminta on ehdottoman luottamuksellista, ja vaitiolovelvollisuus koskee ryhmän vetäjän lisäksi myös ryhmän jäseniä.

Ryhmä on suljettu, eikä siihen oteta uusia jäseniä kesken ryhmän toiminnan. Siitä syystä on tärkeää sitoutua ryhmään, ja tulla kaikille kokoontumiskerroille mukaan. Jos ei ole varma, pystyykö sitoutumaan, ei kannata ilmoittautua.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 17.12.2018 mennessä. Ryhmään otetaan vain kuusi henkilöä! Jos ilmoittautumisia tulee todella runsaasti, järjestetään haastattelut, minkä perusteella otetaan ryhmään mukaan.

Lisätiedot suoraan ryhmän ohjaajalta, Satu Mäkiseltä: pikkusatu79@gmail.com

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s