Jotta kukaan ei jäisi yksin-hankkeen kysely

Jotta kukaan ei jäisi yksin -hankkeessa on tehty nyt kaksi vuotta töitä erityistä tukea tarvitsevien henkilöiden yksinäisyyden kokemusten vähentämiseksi. Hankkeen tapahtumissa ja työpajoissa käsitellään yksinäisyyden kokemuksia, ystävyyttä, ihmissuhteita ja seksuaalisuutta.

Haluamme kartoittaa, millaisia tarpeita erityistä tukea tarvitsevan henkilön lähipiirillä (läheiset, työntekijät) on seksuaalisen hyvinvoinnin ja ihmissuhteiden tukemisessa. Kyselyn vastaukset antavat tärkeää tietoa siitä, kuinka voimme tulevaisuudessa kehittää paremmin tarpeisiin vastaavia palveluita.

Kyselyyn voi vastata nimettömästi ja kaikki vastaukset käsitellään luottamuksella. Toivomme, että kyselyn linkkiä jaetaan edelleen alan toimijoille sekä erityistä tukea tarvitsevien henkilöiden lähipiirille.

Kyselyyn vastausaikaa on 19.4.2019 asti. Kyselyyn pääset vastaamaan alla olevasta linkistä:

Jotta kukaan ei jäisi yksin -hankkeen (2017-2019) ensisijaisena kohderyhmänä ovat kehitysvammaiset, autismikirjon ja muut erityistä tukea tarvitsevat henkilöt. Hanke toteutetaan yhteistyössä Sexpo-säätiön, Kehitysvammaisten Palvelusäätiön ja Autismisäätiön kanssa. Hanketta rahoittaa STEA.

Lisätietoja:

Veera Virta