26.5.2019 Taideterapiademo klo 12-15

Aisti ry ja taideterapeuttiopiskelija Anniina Kuula järjestävät yhteistyössä TAIDETERAPIADEMON, joka esittelee ensi syksynä (2019) alkavaa ryhmätaideterapiaa. Demo järjestetään Lounatuulet Yhteisötalon Jalava-salissa sunnuntaina 26.5.2019 klo 12-15.

Demopäivä on tarkoitettu autismikirjon ja adhd-oireisille aikuisille, jotka ovat kiinnostuneita taideterapiasta. Tilaisuus sisältää info-osuuden tulevan kurssin sisällöstä ja toiminnasta sekä taidetyöskentelyosuuden. Lisäksi käydään avointa vuoropuhelua demopäivään osallistujien ja ohjaajan välillä, jolloin osallistujilla on mahdollisuus mm esittää kysymyksiä tulevaan kurssiin liittyen.

Demopäivään (tai syksyn taideterapiaryhmään) osallistujilta ei vaadita aikaisempaa kokemusta taidetyöskentelystä eikä taidetöitä arvostella tai arvioida taiteellisten kriteereiden mukaan. Osallistujan kannattaa pukeutua taidetyöskentelyyn sopiviin vaatteisiin. Muita tarvikkeita ei tarvita.

Ilmoittautuminen demopäivään 19.5.2019 mennessä linkin kautta

Lisätiedot: aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi

HUOM! Kuvan tiedoissa lukee, että paikkana on Pihlaja-sali. DEMO ON SIIRRETTY JALAVA-SALIIN!!!!!! Myös Jalava sijaitsee Lounatuulet Yhteisötalon toisessa kerroksessa.