18.9.2019 Mikä ihmeen autismikirjo-perustietoilta

Aisti ry järjestää syksyllä 2019 kaksi perustietoiltaa autismikirjosta. Ensimmäinen ilta pidetään 18.9.2019 Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33), Pihlaja-salissa (2. krs.) klo 17.30-19.30. Molemmat perustietoillat ovat sisällöltään samanlaisia, joten ellet pääse tähän syyskuun iltaan, voit hyvin tulla marraskuussa pidettävään toiseen iltaan.

Mikä ihmeen autismikirjo-perustietoillat tarjoavat peruspaketin autismikirjosta. Illat sopivat erinomaisesti perheille, joissa autismikirjo on uusi asia sekä henkilöille, jotka haluavat tietää autismikirjosta.

Puhujana perustietoillassa on Riikka Kiilo.

Kaikki Aisti ry:n perustietoillat ovat maksuttomia, mutta kahvitarjoilun vuoksi pyydämme ennakkoilmoittautumista. Jos perheestänne osallistuu useampi henkilö, pyydämme täyttämään jokaisen osallistujan kohdalla oman ilmoittautumislomakkeen.

Lomake löytyy täältä: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScdm1ddYy6EKcuzodtJhwQD9WlijMd6pnYcHZngY-Ko_bQo1g/viewform?usp=sf_link

Tervetuloa!

Mikä ihmeen autismikirjo_