Aisti ry:n kaikki toiminta tauolla

Aisti ry:n hallitus on päättänyt eilen peruuttaa yhdistyksen kaiken toiminnan* toistaiseksi koronaviruksen leviämisen hidastamiseksi. Toiminta on tauolla ainakin 13.5.2020 saakka ja siitä eteenpäin tilanne arvioidaan viikottain uudestaan Valtion, THL:n ja paikallisten ohjeistusten ja suositusten mukaisesti.

Aisti ry suunnittelee etävertaistukiryhmien järjestämistä toimintatauon ajaksi nettiin. Nyt tällä hetkellä on jo muutama etävertaisryhmän kokoontuminen suunniteltu videopalvelu Zoomin avulla.

Lounatuulet Yhteisötalo on yleisötilaisuuksien ja tapaamisten osalta suljettuna. Lisäksi kattojärjestömme ADHD-liitto ry ja Autismiliitto ry ovat peruneet tapahtumat seuraavan kuukauden ajalta ja suositelleet jäsenyhdistyksille kaikenlaisten ryhmätapaamisten peruutusta ja tapaamisten siirtämistä mahdollisuuksien mukaan nettiin.

* Kaikki toiminta: vertaistukiryhmät, luentotilaisuudet, harrasteryhmät (uinti ja kerhot), hallituksen tapaamiset, ihan kaikki, paitsi etävertaistukiryhmät.

Hyviä käsienpesuja kaikille! Tavataan taas kun on virukset taltutettu!

Hallituksen puolesta
Riikka Kiilo