Koronavirusepidemian aiheuttama tauko yhdistyksessä loppumassa 1.6.2020

Koronavirusepidemian aiheuttama tauko yhdistyksen toiminnassa alkaa lähestyä loppuaan. Yhdistyksen hallitus on halunnut tässä tilanteessa toimia mahdollisimman vastuullisesti ja rajoituksia kunnioittaen tartuntojen rajoittamiseksi Aisti ry jatkaa toimintataukoa toukokuun loppuun, mutta 1.6.2020 lähtien toimintaa aletaan hiljaksiin käynnistämään kesää vasten. Kesällä toimintamme on yleensä ollut hiljaisempaa ja näin siirtyminen kohti normaalimpaa aikaa tapahtuu varsin hallitusti. 1.6.2020 alkaen vertaistukiryhmät voivat taas tavata normaaliin tapaan. Tapaamisiin ei saa osallistua sairaana ja jokaisen osallistujan tulee huomioida hyvät hygieniakäytännöt ja turvavälit. Eri ryhmät tiedottavat omilla sivuillaan tapaamisista. On mahdollista, että joihinkin ryhmiin otetaan käyttöön ilmoittautuminen, jotta varmistetaan, ettei tilaan tule liikaa osallistujia. Perinteiset kesäleirit pyritään järjestämään juhannuksen jälkeisellä viikolla Oriniemessä. Leirien suunnittelu ja rekrytointi on kesken, joten tässä asiassa pyydän vanhemmilta malttia. Haluamme tarjota turvallisen leirikokemuksen ja se edellyttää huolellista etukäteissuunnittelua. Syksyllä toiminta jatkuu mahdollisimman normaalina, kuitenkin kaikkia valtioneuvoston suosituksia noudattaen.