Isovanhemmat ja lapset metsään!

Isovanhemmat ja lapset metsään! Tällainen kutsu käy Paimiosta, kun MLL:n Lasten ja Nuorten Kuntoutussäätiö kehittää luontolähtöistä toimintaa erityistä tukea tarvitseville lapsille ja heidän isovanhemmilleen. Ikonisessa Paimion parantolassa ja sitä ympäröivissä metsissä järjestetään ensi syksystä lähtien ryhmämuotoista ja sopivasti seikkailullista toimintaa, josta löytyy lisätietoja hankkeen kotisivuilta osoitteesta https://www.lastenkuntoutus.net/isovanhemmat. Toiminta on suunnattu lapsille, joilla on neuropsykiatrisia piirteitä tai laaja-alaista kehitysviivettä sekä heidän isovanhemmilleen. Lapselta ei edellytetä diagnoosia, mutta sellainen saa olla. Mukaan pääsee matalalla kynnyksellä, ja kotisivuilta löytyy lisää tietoa kohderyhmästä sekä käytännön asioista. Ensimmäiset ryhmät alkavat elokuussa ja niihin voi nyt ilmoittautua. Alkuvaatimuksia osaamisen tai välineiden suhteen ei ole ja toiminta on osallistujille maksutonta. Aisti ry on mukana hankkeessa.

Tervetuloa iloiseen seikkailuun!