KAUHU- JA FANTASIAPAINOITTEINEN SANATAIDEKURSSI

KAUHU- JA FANTASIAPAINOITTEINEN SANATAIDEKURSSI 17.11.2020 klo 17.30-19.00.
Turun sanataideyhdistys ry ja Aisti ry järjestävät yhteistyössä kauhu- ja fantasiapainotteisen sanataidekurssin. Kurssilla kirjoitetaan omia kauhu- ja fantasia-aiheisia tekstejä.
Kurssi pidetään Lounatuulet Yhteisötalossa (Läntinen Pitkäkatu 33) aina tiistaisin alkaen 17.11.2020 klo 17.30-19.00. Tilana meillä on Jalava-sali (2. krs.), missä on mahdollisuus saada riittävän suuret turvavälit. Tapaamisia on viisi (17.11, 24.11, 1.12, 8.12 ja 15.12.) ja viimeinen kurssikerta on 15.12.2020.
Kurssi on suunnattu erityisnuorille ja mukaan mahtuu 6 ensimmäiseksi ilmoittautunutta nuorta. Ohjeet lähetetään sähköpostitse ennen kurssin alkua. Vetäjinä toimivat erityisopettaja ja sanataideohjaaja Satu Mäkinen sekä sanataideohjaaja Hanna Dufva.

Hinta on 20 euroa.

ILMOITTAUDU KURSSILLE VIIMEISTÄÄN 12.11.2020 tästä linkistä:

Lisätietoja kurssista saat sähköpostitse aistiyhdistys@aistiyhdistys.fi

Osallistujan ja/tai osallistujan huoltajan tulee huomioida, että kerhotoimintaan osallistumiseen liittyy koronaviruksen aiheuttamia riskejä. kurssitapaamisiin ei voi osallistua sairaana tai edes lieväoireisena ja ohjaajalla on oikeus pyytää oirehtivaa osallistujaa poistumaan. Riskiryhmiin kuuluvien osallistujien tulee pohtia huolellisesti kurssitoimintaan osallistumista. Tapaamisissa tulee noudattaa turvavälejä ja turvata kaikkien turvallinen osallistuminen noudattamalla voimassaolevia hygieniaohjeita. Ohjaajat muistuttavat ohjeista. Mikäli koronaepidemia siirtyy leviämisvaiheeseen Varsinais-Suomessa suositellaan kurssilaisille maskin käyttöä varotoimena.